сряда, 25 май 2011 г.

Вкусна супа с джинджифил

Тази крем супа е от книгата на Невяна Кънчева "Готвим за 30 минути", подарък от брат ми. :)  Досега съм пробвала само две или три от рецептите, но съм много доволна, защото са наистина бързи и вкусни. Почти винаги, когато готвя по рецепта, генерирам някаква макар и малка модификация и този път не беше изключение. Имах свежа целина, която също влезе в употреба. Може би сложих малко повече, защото имаше съвсем леко горчив привкус. Компенсацията бе, че се получи по-люта от предишните пъти, но пък ние сме си лютоеди...А и зависи на какви люти чушки ще попаднете. Аз имах мариновани, но сигурно ще е още по-вкусно с пресни. Толкова за моите модификации, а сега към оригиналните продукти по рецепта:
  • 5-6 моркова
  • 2-3 картофа
  • 4 скилидки чесън
  • 2 люти чушлета
  • малко парче джинджифил
  • 1 ч.ч. зеленчуков бульон (кубче)
  • 2-3 суп.л. масло
  • черен пипер
  • сол


Приготвяне:
Нарязвате на малки кубчета всички зеленчуци и ги запържвате в маслото на умерен огън, докато поомекнат. Добавяте 4 ч.ч. вода (аз обикновено слагам гореща), както и сол и пипер на вкус. Намалявате котлона и добавяте чашата с разтворения бульон. Варите още десетина минути на слаб огън и накрая пасирате.

Възможни добавки при сервиране:
Сметана, копър, крутони ( аз използвам Kubetti)

Да Ви е вкусно!

P.S. Моля, бъдете снизходителни към моите първи фотографски опити. Човек все от някъде трябва да започне. Ясно ми е, че на фона на всички блогове  с великолепни фотографии съм абсолютен аматьор, но без снимки ще е по-лошо. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар